Friday, April 3, 2009

Steven Tea Garden (STG)

Pada Khamis 2/4/2009 sebagaimana yg di janjikan oleh sahabat karibku Sheikh Shukri bekas Branch Manager di cwgan Universiti Malaya....maka bertemulah aku dengan Dr Tengku Asmadi- motivator terkenal memiliki MAP Training & Consultancy di STG MidValley.

Hampir 2 jam lebih kami di berikan penerangan berkenaan STG ini..., bagaimana mendapatkan ruang dan peluang menambahkan pendapatan.

Terima Kasih Dr. ..saya akan memohon petunjuk Allah jua dan jika ianya OK...InsyaAllah saya akan menyertainya.

Bagi kekawan boleh bersama mendapatkan maklumat ini dengan melayari website STG...dan jika ingin bertemu dengan DR Tengku Asmadi..InsyaAllah beliau bersetuju bertemu pd Khamis 9/4/2009.., juga di STG MidValley.

3 comments:

Azemi Ali said...

Salam Tn Haji.

Wah dah kenal Dr. Asmadi sekarang... lepas ni Tuan boleh lah jadi trainer dan motivator h=jugak. InsyaAllah.

WE UNDERSTAND,WE CARE said...

Assalamu'alaikum,

Alhamdulilah, berdoalah kita setiap hari agar di pertemukan dgn mrk yg beriman , berilmu dan bersama membawa kita menuju Jannatul Firdaus spt yg di janjikan. Kalau Tn nak jumpe Dr Asmadi, beliau 'free' setiap Khamis dan saya akan buat appointmt jika Tn berhajat. InsyaAllah.

Anonymous said...

Jangan percaya dan terdaya oleh Steven Tea Garden...!!! Terbukti ini adalah 'skim tipu'....Sejak bulan Julai'09 mereka (STG) telah berhenti bayar 'ads fees' kepada members.......Rasanya STG nak cari jalan nak lesapkan duit members...!!!