Monday, March 23, 2009

Internet dan tmnet 1515

Bertemu kembali dlm blog ini setelah beberapa hari tergendala.. Yelah Telekom tak dapat membantu untuk 'membuka' internet. Masalah berlarutan sehingga hari ke 12 barulah pihak Telekom berjaya mengatasi masalah '678'. Penat aku melayan karenah cc dengan menyatakan pc aku tidak ada masalah modem, kena virus dll. Beginilah gambaran sebenarnya sebuah badan korporat yang berstatus 'A'. Bagi aku ini semua kehendak Allah jua, malam 22/3/2009 tmnet dial-up 1515ku dapat di sambungkan dengan jayanya.Permohonan ke IPTA, Maktab Perguruan untuk Hamidah, anak ke2 aku dapat segera di kemaskinikan. Terima Kasih En Yusri....

2 comments:

Azemi Ali said...

Salam.

Patut lama tak update blog. Saya rasa dial up lagi mahal sebab dia kira setiap minit. Broadband streamyx TM cuma RM60 sebulan tanpa had guna dan harga itu termasuk sewa talian telefon kediaman. Kalau bil 1515 Tuan Haji dan bil telefon lebih daripada RM60 sebulan boleh consider utk tukar ke broadband pakej combo.

Wassalam.

WE UNDERSTAND,WE CARE said...

Salam kembali,

Saya menembusi internet hanya utk 'lihat2' emel dan tulis blog. Sebulan termasuk pembelian 'italk' dan sewa langganan RM10- tak lebih RM40. Kalau tak buka internet kekadang bayar yuran je..jimat tn. Lagi2 saya gunakan homeprepaid. MInggu lepas mmg agak sibuk, K. Feah seminggu di MPIB, jadi Mr Mama
mendidik anak2 yg dah besar -almaklum cuti sekolah.